I really see you upside-down

Idag är det 87 år sen min morfar föddes. Tänk att han har varit en bebis, det är en konstig tanke. Men i alla fall, jag var där uppe med en bukett rosa rosor och åt lite middag. Sen gick jag en runda på stan, det är LIVSFARLIGT att släppa mig lös på stan!! Jag handlade hur mycket som helst: Strumpbyxor, Leggins, Två linnen, Te, Julkort, Mamma Mia filmen, Öronhängen samt två julklappar till mig själv från mamma & pappa. Pengarna bara flög iväg. Farligt farligt, men härligt härligt! 

Nu ska jag snart börja baka pizza för ikväll kommer BASEN på besök! Vi ska umgås och dom ska få sina presenter som jag köpte till dem när jag var i Ullared! Det ska bli mer än kul tycker jag! Fast först måste jag städa mitt rum, för det ser ut som kriget. 


En bild från en annan gång då BASEN bakade pizza.
Denna pizzan heter nämligen "Pizza á la BAS" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0