I think you're mine

Min praktik blev precis som jag ville, nämligen att jag inte fick någon. Eller rättare sagt, jag fick ingen praktikplats så som ute på en arbetsplats (det är väldigt knapert med praktikplatser till mediaelever så det är alltid några som inte får någon plats att vara på). Utan istället ska jag vara i skolan (hemma) och arbeta med ett projekt, som jag själv hade tänkt ut. Det ska vara så att jag ska vara PR-ansvariga (visst låter det ganska coolt?)  till dansföreställningen som Mik, Tess, Dennis och Måns ska ha efter jul. Jag ska alltså göra deras reklam. 
Detta ska bli väldigt roligt enligt mig, så mycket bättre än att sitta ute på en arbetsplats och känna sig som att man bara är i vägen. + att det kommer betyda att jag har massor av tid till att julpynta, baka lussebullar, slå in julklappar och bara vara allmänt mysig!

Förresten så kan jag säga att det är väldigt farligt att ha en 2 timmars lång håltimme mitt på dagen, då risken är stor att man går i affärer. Konsekvensen av detta blev att jag idag handlade mina första tre julklappar (wiie!) och en mössa till mig själv.. samt hittade cirka 1452 saker som jag vill ha.


Kommentarer
Postat av: josefin

vi bokar in julhandel någon dag , av våra 3 intensiva veckor!

2008-11-25 @ 20:27:06
URL: http://jousefin.blogg.se/
Postat av: Tessan

cooling :) förresten var det vi som kom på det tsm ;)

2008-11-25 @ 22:40:44
URL: http://tessother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0