It's easy to see that you and me are meant to be

Jag kände mig som Bambi på hal is idag när jag promenixade hem från bussen. Det var nämligen så lurigt att det gömde sig en massa hala isfläckar under snön så jag var nära att ramla inte mindre än 4 gånger. Så akta er, man vet aldrig vad som döljer sig under vit pudersnö! 
Idag är det inte mindre än exakt EN MÅNAD kvar till julafton, och EN VECKA kvar tills julkalendern börjar! Jag älskar älskar älskar julen. Inte julafton så direkt utan mer tiden där innan, det finns inget mysigare! Så idag är jag lite extra glad! :) 

Nu ska jag laga mig lite lunch! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: den ligger på götgatan, liten men jättemysig :)

2008-11-24 @ 18:33:30
URL: http://hejdundrande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0