I've fallen inlove with someone

Hej Magdalena! 

Hur mår du? - Jag mår bra.

 

Idag har min dag bestått av följande:

- Tog mig en sovmorgon på 30 minuter eftersom jag inte kunde sova inatt. Fick ju trots allt ett dateförslag via sms mitt i natten av någon knepig människa! ;)

- Skola

- Fönstershopping samt korvätning med Tess (Nu när ekonomin är knaper så har vi bytt ut HoB mot Korvkiosken)

- Träning på min engelska redovisning jag ska hålla imorgon.

- Och nu är det tid för kickboxning! wiiho! 

 

 


Kommentarer
Postat av: Tessan

korvkiosken är så rätt! :)



jag är gipenk :D

2008-11-10 @ 19:53:38
URL: http://tessother.blogg.se/
Postat av: Anonym

korvkiosken - det nya svarta

2008-11-11 @ 16:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0