Given you a reason to stay

När jag var liten så brukade jag alltid försöka sova helt raklång med händerna utanpå täcket, bara för att det är så alla prinsessor sover i tecknade filmer. Igårkväll fick jag än en gång träna på detta, då jag var så smart att jag målade naglarna precis innan jag skulle krypa ner och sova. Mindre enkelt faktiskt, kanske en väldig tur att jag inte är en tecknad prinsessa?

Men nu ska jag masa mig bort till bussen och åka in för att ha ett möte angående min praktik, lite i sista minuten eftersom den börjar på måndag! Men jag har en liten idé så får se om min lärare nappar på den! 
Därefter är det dödar-skoldagen som pågår fram till halv 6, galetgalet! 

Men först tänkte jag visa min supergoda och supernyttiga frukost som jag gjorde i morse, tamtamtadam: 


Knäckemacka med ost och tomat
Apelsinjuice
Havregrynsgröt med mjölk



Kommentarer
Postat av: josefin

haha, jag brukade sova med handen öppen så som ursula i djungel-george för jag hoppades att någon skulle lägga nåt fint i handen tills jag vaknade ;)

2008-11-25 @ 15:56:48
URL: http://jousefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0