That look in your eye

Idag har hela c4 varit på utflykt i Lund, och som vanligt när det gäller c4 så är skolan toppen, men informationen är botten (märkte ni mitt lilla fyndiga rim?). Så det resulterade i att jag fick sitta på golvet i en hel timme på dit vägen och sen bara dumpade de av oss vid trottoaren och sa att vi skulle gå till universitetet. Så efter 45 minuters promenad och efter att ha stannat cirka 9 stycken och frågat efter vägen (vilket var svårt eftersom alla cyklade så satans snabbt!) så hittade vi till slut dit och kom då fram till det jag redan befarade - där finns i stort sett inga program som riktar sig till media. 
Tråkigt, eftersom Lunds universitet stod överst på min lista. Strök Stockholm för ett tag sen och Kristianstad har aldrig ens varit aktuellt, så då får det helt enkelt bli Malmö. Men det är nog inte fy skam det heller. 

Men efter att ha varit på universitet i 45 minuter så mötte jag Mik och Tess och tog bussen ut till Nova Lund. Där käkade vi wook och shoppade lite. Jag inhandlade mig två helt underbara saker som höjde min lycklighetsfaktor med en hel poäng (ligger nu på 11 av 10). Jag hade ju nästan ändå börjat tröttna på att känna mig rik, nästan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0