You know I love you

Efter att ha fryst ihjäl under natten så fick vi alla upp och hoppa och börja städa. 
Folk kan ju faktiskt bete sig lite konstigt när de har alkohol i kroppen, exempelvis ett korvregn i köket, skriver med tuschpenna på duken och stoppar en sprillans ny ipod i en grogg. Kanske ska ha en filmkamera uppe nästa fest? Hade nog fått sig en och annan chock. 
Men jag tyckte trots det att det var ganska kul att städa, hade ju alla mina käraste människor på ett och samma ställe då städstaben bestod av hela BASEN samt Villepille. Dom droppade dock av en och en, först Nathalie vid halv 12 och sen Mik vid 2 men då var vi så gott som klara med vår städning. Så då bestämde jag, Tess och Ville att vi skulle gå bort och äta pizza istället, men när vi kommer bort till pizzerian så visar det sig vara STÄNGT! Så var det bara att traska hem igen och vänta 2 timmar tills de öppnade, under tiden tittade vi på Aladdin. Tecknade filmer är lite underskattade faktiskt. 

Senare på kvällen fick det bli en liten myskväll hemma hos Tess på Österäng. Provade kläder och jag hittade bland annat mig en peruk som jag förälskade mig i. Har aldrig känt mig så vacker, fick till och med Tessans pappa att fria till mig, det ni! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0