In a language you can't read

Fredag, älskade fredag! Det är absolut min favoritdag i veckan. 
Idag har jag och mamma julstädat! Vilket inte är så roligt som det låter, så nu har jag istället belönat min insats med en kopp av mitt nya te! I vanliga fall när jag handlar te så brukar jag alltid köpa det som har finast namn, dock inte denna gången då detta hette något så tråkigt som "Kristianstad Te". Nej, detta köpte jag på grund av att det låg små dundersöta torkade rosor i! Min te-handlar-teknik är ganska lyckad, för detta visade sig smaka mycket gott! 




Denna fredag har jag beslutat mig för att inte gå ut, även om jag fått utstå en del försök till övertalning under veckans gång av en viss prinsessa! Kände mig helt enkelt inte så taggad, så jag hoppas att basen inte har för roligt utan mig ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0