Even the best fall down sometimes

Hur många magdalena behövs det för att koppla in 7000 sladdar och en stereo?
svar: EN! 

Nu sitter jag här och känner mig nöjd över mig själv. Jag har helt-på-egen-hand lyckats koppla in mitt hemmabio system, det tog sin lilla tid och jag fick utnyttja alla hjärnceller jag har, men jag lyckades! 
Jag har även städat hela mitt rum, som på ren svenska såg ut som kriget. Det tog mig en timme men resultatet blev strålande (kanske känns så bara för att kontrasten var så stor?) och nu ligger det bara 3 små röda högar kvar med saker som mina vänner lämnat kvar. 

Ikväll får det bli en hemmakväll! Och det ska bli förvånansvärt skönt, kan inte ens minnas förra gången som jag satt hemma själv en lördagkväll. Så jag ska äta middag med familjen och sen se en film kanske! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0