Time may change me, but I can't change time

I fredags så spenderade jag eftermiddagen på HoB tillsammans med Frida, sjukt efterlängtat eftersom det var en hel evighet sen vi sågs sist! Så 3,5 timme förflöt väldigt snabbt må jag säga!
Därefter blev det baskalas hos Tess innan vi tog bussen ut till Kulltorp där Adam bjöd på förfest. Därefter förflyttade vi oss till Grand och till sist Class. Summan av kardemumman får bli att det var en mycket lyckad kväll! :) 

Lördagen så mådde jag inte fullt lika bra som kvällen innan men det är smällar man får ta. Dagen fick då istället gå åt till att gnälla lite och pussa på Vilhelm, samt fika med min mormor och morfar. Därefter mådde jag mycket bättre, som jag brukar säga - det finns inget som inte några kanelbullar kan fixa! :)

På kvällen så bestämde sig jag och Ville oss för att gå och se "Låt den rätte komma in" som hade premiär i helgen. Vilket visade sig vara ett bra beslut, då jag blev väldigt positivt överraskad! Inte ofta som filmen speglar boken så klockrent! Skräckfilm må ju också vara den genren som oftast misslyckas, men icke här. Inga överdrivna effekter alls utan istället hade de lyckats fånga den vackra stämningen som även finns i boken! Så för att vara en film i genren skräck/drama så måste den få 5 popcorn utav 5 möjliga!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0