I'm having more fun

Idag har jag varit ledig från skolan (jag vet, c4 är bäst!) för att håkankråkan skulle iväg och spela in någonting tillsammans med teatereleverna, och jag har ju bara en lektion på onsdagar så det var ett halleluljah-moment! 
Så jag har spenderat dagen med att jobba med mitt projektarbete, laga mat och titta på farligt många O.C-avsnitt! Säsong 2 av O.C är verkligen bäst, jag kan helt enkelt inte slita mig! Om Seth Cohen hade varit litelite bättre så hade han ju nästan varit lika snygg, rolig och underbar som min pojkvän!



Men nu ska jag sluta dega och istället springa iväg och träna, 
Och sen får det bli snabbt hem och hoppa i säng (nästan) så att jag är pigg och glad imorgon när vi ska ha redovisning av vårt projekt som vi jobbat med de senaste 2 veckorna. Vår plan inför redovisningen låter följande:

Det börjar med att vi kommer in till musiken av QueensBicycle. Vi kommer in utklädda till noter för att göra en stämningsfull entré. Efter detta slår Maggan till med ett visselsolo från låten always look on the bright side of life av Monty Python. Hon kommer senare även att sätta upp en pjäs med korsscenen från just samma film. Senare kommer Calvin sjunga en duett med sitt alter ego. Låten som kommer framföras är does your mother know av Abba. Sen kommer Philip framföra sina hemmasnickrade haikudikter som han jobbat med i lite drygt 4 åroch 27 timmar. Emmelie kommer efter detta att framföra sin steppdans som hon har komponerat ihop med riverdancegänget. Garanterad publiksuccé utlovas!

Efter detta visar Kalle powerpointpresentationen....

 

Jag tror det kommer bli kanon! Eller vad tror ni?

(Om det är någon som undrar så var det detta som hände när jag bad Kalle att planera inför vår redovisning eftersom jag själv hade fullt upp) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0