If I gave you my life

Min pizza igår blev inte fullt så suverän som det var tänkt, till och med lite misslyckad. Men jag väljer att skylla det på osten, för det kan ju knappast vara MITT fel? 
Resten av kvällen blev dock precis lika great som jag hade trott (även om en viss Nathalie Nilsson stack hem efter att hon snyltat på pizza och present). Kvällen spenderades med julmys: alltså bashemliga samtal som fick en del öron att hetta till samt tittade på Mamma Mia och drack julmust! 





En liten bild på min överraskningspresent som jag köpte i Ullared till BASEN. 
Nämligen vars en julkalender! Den på bilden är dock min egen, jag kände att prinsessorna passade mig (även om Tessan surt påpekade att det är hon som är Tessan Prinsessan!)



En dag som denna står följande på schemat:

- Julklappsjakt med BASEN (åtminstone 75% av den)
- Städa huset
- Göra lite projektarbete
- Träna mina småbarn
- Träna mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0