You don't have to be cool to rule my world

Ojsan hoppsan, de senaste dagarna har bara sprungit iväg. I lördags och igår var Vilhelm hemma hos mig vilket var mys :) och eftersom jag (och en del andra som varit smarta nog att välja C4) var ledig idag så tog jag bussen in till stan igår kväll för att träffa Tess & Mik. Jag & Mik hade planerat en överraskning för Tess - nämligen PEPPARKAKSBAK! 
Fast vi tyckte nog det var roligare än vad Tess tyckte för hon låtsades mest att det var lera och byggde små vårrullar medan vi försökte skapa en vacker bondgård. (Bilder på våra snygga pepparkakor kommer någon annan dag). 

Imorse så ringde mamma och väckte mig vid 9 så då fick jag dra upp de andra småflickorna för att äta frukost. Sen hämtade mamma, mats och mormor mig en stund senare och så bar det av mot Ullared. 
Var inte så positivt inställd mot att följa med från början men nu är jag glad att jag gjorde det för jag är galet nöjd med mina inköp! (kommer lite bilder även på detta någon annan dag, för tillfället krånglar min kamera)


Kommentarer
Postat av: emma

jag måste bara påpeka att jag också är ledig idag, trots att jag då inte var smart nog (vilket jag är medveten om) ;)

2008-11-18 @ 14:50:19
URL: http://hejdundrande,blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0