A moment like this

Tess, den lilla fisen, bangade min & Nathalies slappkväll igår. Men det var hennes förlust för då satsade vi på en liten filmkväll som back in the days och gjorde oss en suverän fruktsallad med glass och kärleksfilm! Mumsfilibabba! :)



Idag har jag sovit ut, tjänade ju mig en hel timme (eftersom vi byter till vintertid idag och på så vis ställer bak klockan en timme!) men nu får det bli frukost innan jag ger mig iväg för att gå på möte.
Får se vad som händer resten av dagen, jag och Vilhelm skulle paddlat kanot men det är ju inget paddelväder överhuvudtaget! Blä på det faktum att det regnar när jag inte vill det. 

Kommentarer
Postat av: hannah

eftersom du skrev inlägget 09.48 så får du inte ens säga att du har sovit ut, tolv ska klockan vara minst Maggan!

2008-10-26 @ 14:22:50
URL: http://hannahlindblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0