All I ever learned from love

Nu har jag slutat för dagen tack vare av att det är studietid i eftermiddag Det känns ungefär som en skänk från ovan då jag egentligen enligt schema går till halv 6 idag, så det enda jag har att säga är - God bless studietiden!
(märks det att jag blivit lite mer religös? hade trots allt religionsprov igår ju!).

Men istället för att åka hem så måste jag vänta i stan tills klockan 2, ska nämligen ta en spruta då. Så för att kill-some-time så ska jag gå på lunchdejt med min mamma, jag har övertalat henne till House of Bagels. Lovely!
Men först ska jag nu ta en runda på stan medan jag väntar på henne.

Pussis!

Kommentarer
Postat av: Mik

Duu det där med pirogerna jag håller inte riktigt med om det faktiskt, ;) två gånger tror jag det där och det är inte så fruktansvärt mycket eftersom att det är så gott! ;)

2008-10-14 @ 16:13:10
URL: http://mhagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0