Can you find a better one?

Ikväll har jag minsann varit på gympa, provade på medelgympan som jag har hört rykten om att skulle vara rolig. Onsdagar brukar annars vara min vilodag, det ska tydligen vara bra att ha en sådan (vilket det faktiskt också är). Men igår så missade jag gympan eftersom, som Tessan så fint valde att uttrycka sig, istället ägnade kvällen åt att umgås med min kärlek! 
Så som sagt, då passade det fint att idag prova den omtalade onsdagsgympan, och jag kan meddela att jag nog hade förväntat mig lite för mycket då den varken var hysteriskt rolig eller jobbig. 
Men så kan det vara, nu är jag i alla fall ny duschad (och det är ju alltid hysteriskt roligt) och ska sätta mig och titta på desperate housewives med mamma, eftersom det hade säsongpremiär igår och hon har varit söt nog att spela in det. 

Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0