Every little heartbeat, every little breath

Denna fredagskvällen har gått ut på att jag varit på badhuset med mina kära vänner Therese, Nathalie, Jogby och Eken. Det var sannerligen både roligt och mysigt till tusen! Efter att ha simmat en massa, åkt rutschkana, hoppat och bastat så gick vi allihopa lagom trötta till HoB och åt. Där gjorde Eken sig bland annat medskyldig till brott, men det är en helt annat historia som vi får ta någon annan dag va. 
Nu är jag supertrött, man blir verkligen trött av att bada, så jag ska minsann ta och sova en runda! 

Sov gott sötnosar!






Kommentarer
Postat av: Therese

haha, medskyldig til brott :D vilken filur Eken är

2008-10-18 @ 14:20:42
URL: http://tessother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0