Everybody is after love

Några roliga BAS-citat så här på kvällskvisten:

"Jag ska nog kastrera min säng jag har hos pappa"  - BAS T
Det hon försökte få fram var att hon skulle KASSERA sängen, inte hugga av dess pungkulor). 

"Det går inte att konservera med den personen" - BAS M1
(Det hon menade var dock inte att det personen var dålig på att lägga in gurkor eller annat, utan att den helt enkelt var dålig på att konVERsera). 

"Men titta, Tessan har förlorat en knapp" - Bas M1. 
(Kanske inte så kul om man inte är medveten om att Mikaela i vanliga fall inte använder sig av sådana gammeldags uttryck) 

"Men oj, jag står ju och äter utav dina mariekex" - Bas M2
(Dock lite vanligare att jag blir tvungen att använda mig av sådana kommentarer)

Andra roliga saker från gårkvällen är när vi sitter och äter godis på golvet, helt plötsligt lutar T sig bak och utbryter ett högt "AAAAAAAAAAAAAAARHHHHHHHHHHHHHH" och sen efter att vi suttit om fågelholkar en stund så säger hon "jag fick ett jobbig sms".

/ Hihihiihihi, är allt jag mer har att säga. + att Bas N måste sluta vara så NV-smart för hon säger ju aldrig några tokroliga saker!


Postat av: Mik

"Jag håller med, Nathalie släpp loss och knut en knut på knuten (tungan) oj vad jag är trött!"

 

Trillade minsann in ÄNNU ett roligt citat! knut en knut på knuten 




Kommentarer
Postat av: Mik

hahaha, underbart! :) en litet litet smakprov, synd man inte kommer ihåg fler, men jag tycker dock att Tess stön ska få vara med, och ditt hihi skratt ;)

2008-10-19 @ 22:38:07
URL: http://mhagstrom.blogg.se/
Postat av: Mik

Jag håller med, Nathalie släpp loss och knut en knut på knuten (tungan) oj vad jag är trött!

2008-10-19 @ 22:46:07
URL: http://mhagstrom.blogg.se/
Postat av: Therese

haha, galet roligt var det ja :)

2008-10-20 @ 14:11:00
URL: http://tessother.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag fick iallafall mig en par härliga gapskratt! WIE, vad ni är bra! :D

2008-10-22 @ 21:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0