Feeling your heart beating

Vet inte var denna dagen har tagit vägen? Den har i alla fall varit full med möte (gympamötet varade banne mig i 2,5 timme!), träning och åter träning igen samt städning. Men nu ska jag nog snart krypa bort till min säng, den ser lockande ut. Ska trots allt upp och hoppa redan klockan 8 imorgon. På schemat står nämligen:
- Frukostbuffé på Fantasi med BASEN
- Vidare till Exclusive där vi ska ha en liten SPA-dag med ansiktsbehandling samt klippning
- HoB-middag 
- Hem till tollarp för en del röda förberedelser
- Teparty och sleep-over @ my place

Jag kan knappt bärga mig, vill gå och lägga mig snart så att det snabbt blir måndag! Gissar nämligen på att det kommer bli en superfin dag! 

En liten kul sak är att jag frågade idag på mötet vad gympautbildningen som jag & N gick i somras heter (kan ju vara bra att veta om någon frågar). Svaret på den frågan var BAS-utbildning. Tyder på vilka sanna BAS-medlemmar vi är, har till och med utbildning inom ämnet! Som avslut på det så är allt jag har att säga:
Boys Are Stupid, 
run them over! :) (fast dom är ganska söta ibland också, framförallt min! :D) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0