Save it for the bedroom

Hann inte bli något inlägg igår då min dag istället var full utav plugg, städning och telefonpratande. Men idag kan jag berätta att jag fick gå hem från skolan 2,5 timme tidigare än vad jag borde vilket gjorde mig väldigt glad!  Anledning var att jag blev klar med framkallningen förra gången så istället fick jag ta med mig kameran hem och fota lite nytt i helgen, exciting! 
Så jag ringde mamma som också var istan och sen följde jag med henne ut till Maxi och storhandlade massa god mat till helgen. Jag vet inte om det bara är jag eller om alla tycker att det är riktigt roande att scanna? Jag tycker i alla fall att det är barnsligt kul! :) Inhandlade mig 2 nya fina ljuslyktor som nu stolt får pryda mitt soffbord. 


Nu tror jag att jag ska ta mod till mig och gå och sola, känner mig som en blekfis! Sen är det gympingtime!! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0