She likes to move it

Efter en ytterst arbetsam dag som bestått av 9 timmar skola och 2 timmar träning så sitter jag nu i morgonrock och myser med en kopp te och knäckemackor! Ska snart sätta på sex and the city och på så vis fullända min kväll! :)
Kan berätta att jag gjorde en oväntad sak idag, jag sökte nämligen ett jobb! Vet inte om man ska vara så imponerad av mina ansträngningar då det var så enkelt att jag gick förbi ett skyltfönster med en lapp "Extra personal sökes" och eftersom min föräldrar tycker att jag borde skaffa mig ett jobb så kände jag mig helt enkelt tvungen. Vet dock inte om jag vill ha det egentligen, är ganska nöjd med min fritid så som den ser ut nu då den redan är ganska fullbokad. Men ett jobb är ju faktiskt samma sak som mer pengar varje månad vilket är samma sak som MER SHOPPING! Vilket jag gillar! :)

En annan sak som jag också har gjort idag är att ha hållit ett tal om en så häpnadsväckande sak som CYKELHJÄLMAR! :) 


Kommentarer
Postat av: hannah

var någonstans sökte du jobb? :)

2008-10-08 @ 15:34:13
URL: http://hannahlindblaad.blogg.se/
Postat av: Mik

Var sökte du jobb? :) det där med konditori hade faktiskt inte varit helt fel ;)

2008-10-08 @ 17:39:38
URL: http://mhagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0