You are on my list

Eftersom Hannah under sin frukost idag satt och funderade över ett sådant viktigt ämne som om jag kom upp och sprang i morse eller inte, så kan jag härmed berätta för henne (och alla andra som är lika intresserade) att: JA, det gjorde jag! 08.10 prick steg jag upp, och det var helt perfekt väder för en joggingtur! Lite sol men ändå frisk luft, alltså en helt underbar höstdag! Jag gillar verkligen hösten, den är så vacker! 
Vet inte om jag ska känna mig smickrad eller påhoppad av att Hannahs blogginlägg för dagen kretsar en del kring min förkärlek för såväl tidiga morgnar som träning. Jag väljer att känna mig smickrad, det är ju trots allt en mycket roligare känsla! :)



Kommentarer
Postat av: hannah

Du kan känna dig smickrad kära magdalena, jag hade gärna bytt till mig din motivation! ;)

2008-10-19 @ 16:53:43
URL: http://hannahlindblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0