Walking on sunshine

Födelsedagskalaset för Mik igår var mycket trevligt. Hela basen anlände, uppklädda från topp till tå med ett enormt rosa paket, ett litet mindre silvrigt och en mysbacill! Det bjöds på riktigt god mat och suveräna kakor (helt klart dom bästa hemmagjorda negerbullarna jag ätit på länge!) och basen blev till och med nämnda i två fina födelsedagstal, och det tackar vi för! :)
Jag och tjejerna var dock smått medvetslösa (trötta, inte berusade) när vi skulle gå till bussen klockan två. En timme och två bussturer senare så var jag hemma och slängde mig raklång i min säng och somnade som aldrig förr. 

 Idag står det på schemat att kolla på SATC, plugga, träna och baka kanelbullar tillsammans med mamma. Alltså en helt perfekt söndag! :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0