I'm yours to keep if you want to

Denna dagen är helt underbar! Jag gick och lade mig hyfsat tidigt igår och vaknade därför upp utvilad och pigg idag, åkte sen in och hade en lektion och var hemma igen klockan 10. Kan man vara något annat än glad då?
En annan sak som gör mig glad är att jag precis gjort färdig mitt engelska arbete som jag tjatat om de senaste veckorna (det är ju inte ofta vi har stora läxor så när man väl har det så får ju kroppen en smärre chock!). Det slutade på 14 sidor och man kan ju unda vad fan jag tjatar om på alla dessa sidor, men han är en intressant man precis som jag är en kvinna med mycket åsikter.
Nu har jag en annan jättekul sak att sikta in mig på, nämligen högskoleprovet! Har hört om människor som pluggar flera veckor innan. Jag är dessvärre inte en av dem. Jag satsar istället på att lösa det genom det mer traditionella sättet - hålla tummarna! Den som lever får se hur det går.

Nu ska jag laga mat, hamburgare kanske? och ta en paus i mitt hektiska liv och titta på O.C, har nämligen börjat titta om på serien från början. Har missunnat Adam Brody den senaste tiden men nu förstår jag verkligen varför jag har en stor plansch på min vägg på honom, Seth Cohen är helt enkelt underbar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0