I wanna really, really, really wanna zigazig-ha

Igår så var det årets första 3:3 och temat var 90-tal! Kvällen började hos Mik där hon, jag, Tess och Josse åt varma mackor, lyssnade på oslagbara 90-tals hits samt gjorde oss vackra inför kvällen. Jag har nog aldrig varit så ful i hela mitt liv, men det var också det som var meningen för på 90-talet var det tydligen inne att vara så ful som möjligt. För ingen kan väl på allvar tycka att linne utanpå en t-shirt är snyggt? Eller att det är läckert med mittbena och två slingor som hänger ner i ansiktet och bara är ivägen? Nej, skulle inte tro det.
Efter att vi hade pimpat oss färdigt så bar det av på förfest hos Jennifer (?) i Åhus och sen vidare in till KuppA. Riktigt rolig kväll och jag ser redan fram emot nästa tema! :) 

Fler bilder från kvällen kommer läggas upp på http://kallamigmaggan.bilddagboken.se så fort som jag fått dom från Mickey! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0