Just like this

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, bloggen blir lidande när det är lov och det händer mycket kul grejer!
Men vår lilla BAS/SPA-dag i måndags blev precis som jag förutspått kanon! 
Tisdagen blev också kanon: jag vaknade upp med två underbara damer på mitt rum (=Tess & Mik) och efter att ha avnjutit en fin frukost tillsammans så begav dem sig hem. Jag tog sedan bussen in till den stora staden för att umgås med min favorit-Vilhelm, och eftersom han är så bra så hade han äntligen laddat hem "Sjunde Inseglet"!!
Den visade sig vara bättre än vad jag förväntat mig (och då var mina förväntning redan ganska höga!) så den kan jag minsann varmt rekommendera! :) Kan nästan krydda till det lite och säga att det hädanefter är min favoritfilm! 



Även idag har det hänt grejer, för idag har jag minsann varit på äventyr i Lund. Dock inte helt ensam utan med Ville, Lindskoug, Werner och Hannes. Gud så bra det är att buss/tågkorten fungerar även på loven -  jag tog mig till Lund tur & retur för ett så billigt pris som 0 kronor, till skillnad från Hannes som åkte samma resa för 206 riksdaler! Jag kan verkligen gå och lägga mig och känna mig som en sann vinnare inatt! 

Sov sött hoppetussar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0