Allt som återstår

Jag och min mage är ovänner.
Förutom det så har dagen varit bra, jag slapp den sista lektionen som var äckelfoto (har tröttnat lite smått den senaste tiden) tacke vare att läraren var sjuk. Så istället satt jag hela lunchrasten och gjorde klart min resefolder som ska locka folk att åka till öknen, där man bland annat kan gå på ormjakt eller lära sig koka kaktussoppa.
Där efter så missade jag min buss, och fick vänta 45 minuter i stan görandes absolut INGENTING! blä.

Men från och med 14.45 imorgon så är det LOV! och det gillar jag! :)



visste ni förresten att det finns siamesiska ormar?
Man lär sig minsann något nytt varje dag!

Kommentarer
Postat av: Mik

fy fan att ha den ormen i sängen ;)

2008-10-26 @ 20:44:02
URL: http://mhagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0