You don't see me like I wish you would

Min lediga fredag spenderade jag bland annat i stan, var och fikade hos mormor & morfar! :) Där efter hade jag tänkt plugga lite men det blev inte så mycket av det, dum som jag är så fick jag ju för någon månad sen för mig att jag skulle anmäla mig till att göra högskoleprovet. Tack vare denna briljanta idé så fick jag så snällt stanna hemma igår när tjejerna skulle ut och slå klackarna i taket! 
Trots det så var min fredagkväll inte fy skam, Ville kom till mig så vi hade ett litet "anders och måns" maraton. Visste ni att de ska leda julkalendern i år? I år ska jag minsann följa varje avsnitt! 

Det var dock mycket tråkigare att behöva gå upp så tidigt en lördag, framförallt eftersom man inte kom i säng i någon acceptabel tid igår. Men det får man leva med, inget prov är värt att offra min quality-time med Vilhelm för ju :) 
Jag är ganska morgonpigg samt behöver inte så mycket sömn (sömn är överskattat!!) så jag var minsann inte så fasligt trött trots allt. Till och med ganska pigg. 

Så från 08.30-16.15 har jag idag suttit och skrivit prov i 5 delar. Enligt mig så var det hyfsat svårt (kan bero på att jag inte har orkat plugga, men ska det egentligen behövas?) men mest på grund av att man hade väldigt snävt med tid. 
Det bästa var ju helt klart mina och Josses fina matpauser med varm oboy, mackor, clementiner, kexchoklad och allt man kan önska sig! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0