All that glitters is gold

Morgonen började med att jag var så trött att jag gick rätt in i dörren och att jag sen fick powerwalka hela vägen till bussen. Men jag hänger inte läpp för det, nu kan ju dagen endast bli bättre! Har trots allt med mig en liten matsäck idag (har ju en väldigt lång skoldag framför mig) bestående av 3 minipaket flingor, en banan och 2 clementiner, bara det kan ju göra vem som helst lycklig (förutom min väska som surar för att den är så proppfull).
Nu ska jag minsann göra en resefolder för att locka folk att åka till öknen, spännande!

Måste också påpeka vilken galet bra reklam crimemedicine.com är, ingen har väl undgått att se reklamen både på tv och i metro som gör reklam för att köpa receptbelagda mediciner på internet så som exempelvis amfetamin. Som en sann mediaelev så ger jag den toppbetyg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0