We're going to be big stars

Idag fick vi fika på graflektionen - vetelängd och te! Väldigt fint sätt att starta dagen på må jag säga! Sen var det redovisning av våra produkter innan jag, Josefin, Achie och Johanna traskade bort till Yllan för att besöka gymnasiemässan som har ägt rum där idag. Jag blev dock lite besviken, hade förväntat mig mer action och definitivt mer gratis mat. Vad har den tagit vägen? På min tid fanns där minsann pizzabullar och goda kakor! Äh, det var fan bättre förr!! 
Inte en enda tävling såg jag skymten av heller, jag har ju trots allt lyckats vinna både en biobiljett och en mp3 på gymnasiemässe-tävlingar. 
Men jag testade åtminstone min reaktionsförmåga hos några snubbar på elprogrammet, kom fram till att jag var bäst (någon som är förvånad? nej trodde inte det heller.) 
Därefter sprang jag upp till mormor och åt soppa & pannkakor innan jag åkte hem. 

Ikväll har det stått gympa på schemat! Först min och Nathalies barngrupp och sen egen. 
Nu är jag nerbäddad i min säng och njuter av det faktum att Magdalena är ledig imorgon. Det är en speciell känsla, att vara ledig på fredagar. Jag ska minsann leva ut dagen så mycket jag bara kan! Planerar att ställa klockan på 8 och ta en tidig joggingtur, får se hur det blir med den saken. Om jag är man nog för att klara det. Den som lever får se.




Kommentarer
Postat av: hannah

du är absolut inte klok som går upp klockan åtta en ledig dag :O fick dra upp mig själv idag efter SJU snoozningar bara för att jag visste att historiaarbetet väntade på mig ;)

2008-10-17 @ 00:13:11
URL: http://hannahlindblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0