Where did I go wrong?

Ojoj, redan söndagkväll. Denna helgen har gått snabbt men det sägs ju att tiden går snabbt när man har roligt och det har jag sannerligen haft! Hela lördagen spenderade jag med min kärlek. Senare framåt kvällen så var det planerat en middag samt bowling med tjejerna, men det fick bli ändrade planer som istället resulterade i en liten vanlig, men ack så rolig, myskväll i åhus hos Mickey. Hade hyrt en film "dumpad - en film om att bli dumpad och ta det som en man", men den hann vi inte se! Istället satt vi på Miks golv i x antal timmar och bara pratade och åt onyttigheter. Men det är ju trots allt mycket roligare att sitta och prata, åtminstone om man har så mycket att prata om som vi har, än att kolla på film. 

Söndagen har jag spenderat med min pappa på Nova Lund. Gissa vem som körde hela vägen dit och hem?
Svar: Magdalena. Väldigt spännande må jag säga, och det gick finemang! Fick en hel del inhandlat, om du är intresserad av att veta vad så kan du klicka dig in på http://passionmakesfashion.blogg.se och titta efter! 

"När man är kär blir det alldeles tyst i en, 
så att hjärtat verkligen hör att man är kär" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0