Would't it be nice

Idag hade jag terminens första prov, i religion. Gick nog ganska bra, men det återstår att se. Därefter har jag gjort lite små sysslor så som tagit foton till fotolektionen på torsdag och ätit middag. Där efter tänkte jag belöna mig själv med att se ett avsnitt Sex and the City. Detta slutade med att jag till sist hade sett alla 4 avsnitt som jag hade kvar, så nu har jag alltså sett hela Sex and the City-boxen, alla 6 säsongerna. Jag kan inte säga något annat än att den var helt underbar! Under loppet av dessa 4 avsnitt, alltså 100 minuter, så satt jag och bölade bort säkert 15 minuter (vilket är väldigt väldigt mycket, gråta är helt enkelt inte min grej). Men till skillnad från i vanliga fall när man gråter för att det är lite små sorgligt så satt jag nu istället och skrattade medan tårarna sprutade åt alla håll (okej, jag kryddar.. dom rann väl mest lite smått på kinden, men ändå!). Man blev bara så otroligt glad! Jag som redan i vanliga fall är världens lyckligaste människa är nu överfull av glädje, nu kan inget förstöra resten av min kväll! :) 



Puss på er! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0