You've got me all wrong

Idag har jag hunnit med väldans mycket, började med att jag gick upp klockan 8 (hade sovmorgon till 1) för att ut och springa en runda som sen följdes av frukost och en promenad med hundarna och mamma. Där efter kom en ursöt pojke hit, nämligen Isac så busade vi lite med honom innan han och hans mamma följde med in och shoppade på DUKA-outlet. Jag älskar den affären och jag kan med sorg i mitt hjärta berätta att den ska stänga den sista december i år! Trist. 

Där efter har jag arbetat på mitt engelska arbete om William Shakespeare, ganska knepigt men jag kom en bra bit på vägen och det blev till och med riktigt intressant. Visste ni förresten att det är stora spekulationer om ifall det egentligen verkligen var han som skrev alla pjäser och sonetter som det sägs? Intressant ämne tycker jag. 
Har även tränat på gymmet, var ett väldigt bra tags sen så det var stenkul! Nu ska jag däremot äta smörgåstårta, 
hejsvejs folket! 

Kommentarer
Postat av: hannah

Haha ja, men det är ganska underhållande faktiskt ;)

2008-10-11 @ 12:00:18
URL: http://hannahlindblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0