'Cause I adore you

Nu har damerna precis lämnat mig, och jag tänkte då sätta mig här och berätta lite om vår händelserika dag för dig som förmodligen inte har haft det ens hälften så roligt som oss idag! 
Började ju med att 75% av BASEN möttes i stan vid 2 tiden och begav oss ut på ett fartfyllt äventyr innan vi till sist lyckades ta oss hem till mig. Där vi fullföljde äventyret samt inväntade den sista 25 %:en av basen (Nathalie alltså) som skulle anlända! När hon till sist dök upp så blev det planering, shopping och till sist ett två timmar långt bubbelpoolsbad (vi stängde dock av bubblorna, så egentligen badade vi bara i en stor balja vatten?). Men det var mys! 
Där efter fick det bli en fantastiskt te-rep med tända ljus, mackor, kex, kanelbullar och 7 olika sorters te. Ett tips: Drick aldrig vanilj te. Anledning: Det är ingen god smak!

Sist men inte minst så ska jag berätta att det har hänt en historisk händelse idag. BASEN har nämligen fått en femte medlem - BAS C! Vem denna hemliga BAS C kan vara får ni veta inom sinom tid, när hon känner sig redo att stiga ut ut garderoben och blotta sig för omvärlden! 

Nu är det nog dags att sova, för jag är trött. 

Kommentarer
Postat av: Mik

BAS C, är den snyggaste nånsin! Måste träffa henne soon ;) Förövrigt, drack jag så mycket te att jag fick ont i magen, men gör gärna om det snart!

2008-09-28 @ 21:36:39
URL: http://mhagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0