I love you to love me


Titta vad jag nyss hittade, 
någon som kan tänkas sakna dom små stackarna?







Idag i skolan köpte Josse en bulle! Jag rekommenderar den starkt för den såg väldigt smakfull ut och kostar endast 13 kronor i C4:as cafeteria! (Svaret på din fråga är ja, jag är anlitad av skolcafeterian för att göra reklam här på min blogg).  

Kan även berätta att man lär sig uppskatta skolan ganska mycket när man bara är där 2 lektioner per dag! Nu ska jag däremot sätta mig och skriva en engelska uppsats samt träna på hoppfulla tal! Wish me good luck! 

P.S 

Kommentarer
Postat av: Therese

fina brillor ;)

2008-09-15 @ 16:11:18
URL: http://tessother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0