I miss the both of us

Har roat mig med att sitta och kolla på gamla bilder (ja, så kan det bli när man har för mycket fritid). Ganska roligt att sitta och titta tillbaka på allt kul, men det är så typiskt mig att alltid tycka att det var roligare förr. När jag är mitt uppe i något så tycker jag aldrig att det är så där superduperunderbartkul men när jag sen tänker tillbaka så minns jag det som något av det roligaste jag varit med om. Jag har nog lite svårt för att uppskatta nuet skulle man kunna säga. 
Menmen, nu ska jag sluta vara sentimental och istället gå till bussen, verkar som det regnar ute? Tråk. Men det finns alltid en positiv glimt i allt negativt som händer och det är att jag då kan använda mitt vackra paraply! Kanske till och med ha en mössa? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0