If looks could kill

Ikväll var det premiär för barngympan, gick bra förutom att en pojke började gråta för att han saknade sin mamma + att hälften av barnen inte kunde uttala Magdalena. Men FÖRUTOM det så gick det som smort! 
Direkt efter den var slut så var det dags för herrgympa och sen pilates, så jag kan berätta att jag var lagom trött och småhungrig när jag kom hem efter 3 timmars träning. Men nu har jag tryckt i mig ett äpple, en banan och en nektarin så nu är jag pigg igen. Imorgon står det på schemat att vara hemma och jobba med PA, skriva en projektplan och sen besluta mig för ett namn. På kvällen blir det flickfest hos Hannah :) Sounds good to me! 

Puss på er! 

Lade precis märke till att ett av mina senaste inlägg gått upp i rök tillsammans med en bild jag lade upp. Tack vare det så får inte blogg.se någon puss, blä på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0