I'm head over hills for you

Kan härmed förklara min tandborstesamling som fulländad! BAS M1 lämnade nämligen in sin idag och nu är muggen full! ;)

Annars har det varit en väldigt trött dag, skola fram till halv 6 även denna tisdagen (hann dock trycka in en underbar lunch på HoB med Naths och Josse) och sen hem och vända innan det var dags för gympa klockan 7! Var galet trött när jag cyklade hemifrån men när jag väl kom dit så fick jag sådan sjuk energi (läs övertrött) och blev verkligen jätteglad att jag tog mig dit. Var dock inställd på att även träna aerobic ikväll men det blev inget för hon som håller i den var sjuk, tråkigt nog. Min energi hade nog ändå inte hållit till en timme till, så det var kanske tur trots allt. 

Imorgon är jag till min stora glädje ledig, förutom ett litet möte med älsklings Håkan på eftermiddagen. Dagen kommer dock få spenderas till läxor, har råkat samla på mig några nu till på fredag så får ta tag i det, ska bland annat skriva ett tal, lära mig engelska glosor, läsa en engelska text och skrev ett engelskt brev (ja, till och med jag börjar undra varför jag valde Engelska C) 


Kommentarer
Postat av: josefin

du slipper iaf ha två prov nästa vecka i psykologi och naturkunskap!

2008-09-09 @ 21:29:02
URL: http://jousefin.blogg.se/
Postat av: Mik

haha det är kanon, ett extra poäng till blogg.se... haha nej det är sant, han är ful! men filmen tyckte jag var bra, konstig men gullig och gråtframkallande ;)

2008-09-10 @ 10:40:58
URL: http://mhagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0