It's a hard world

Fick precis ett klagomål om att jag varit inaktiv här på min blogg, ber så hemskt mycket om ursäkt för detta. Så tänkte därför skriva ett litet meningslöst inlägg här och nu, där jag kan förklara min inaktivitet med att jag har påbörjat mitt projektarbete och har fullt upp med att blogga där.. kan säga att det är lite jobbigare då det hela tiden behövs redigeras massa bilder till varje inlägg. Men ta gärna ett titt vetja! :) http://passionmakesfashion.blogg.se
Mitt mål är att ha 100 läsare om dagen om cirka ett halvår, så var gärna inne och kolla även om ni tycker den suger! ;)

Annars kan jag säga att jag haft en mycket fin helg, lördagkvällen började med en BAS-middag som bestod av bakad potatis hemma hos Mickey i Åhus. En stund senare anlände delar av SV och GASEN och sen blev det fest fram till klockan 4 på morgonen. Så jag skyller helt och hållet det på Nathalie att jag höll på somna på min första lektion idag, för hon kom nämligen in och väckte oss vid klockan 9 och började tjata om frukost!

Men nu är det iallafall måndag och det är FULL FART mot ännu en helg! :)


en liten schtekarbild från sturkö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0