När vinterisen ligger klar


Havregrynsgröt är sjukt underksattat! Det är nog något av det godaste man kan äta, plus att det är nyttigt också. Kan det bli bättre än så? Lite banan också i så blir det rena festmåltiden! Mums!
Min mobil höll nog också med om det för den hoppade nyss ner i min tallrik och simmade lite (okej, det var väl antagligen mitt fel för att jag trodde jag var wonderwoman som kunde blogga, äta gröt och skriva sms på en och samma gång). Men den klarade sig iallafall, till skillnad från alla andra mobiler som har druknat denna sommaren!
Men det jag ville säga var: MER HAVREGRYNSGRÖT ÅT FOLKET!


Kommentarer
Postat av: Mik

hahaha, en wonder mobil till en wonderwoman! ;)

2008-09-17 @ 21:06:40
URL: http://mhagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0