There goes my hero

Jag har införksaffat mig en sladd till min ipod så jag kan koppla den till stereon. Det kan tyckas vara en av dom bästa uppfinningarna jag stött på! Sjukt bra till mig som ligger inne med en kraschad data där alla min musik är, en data som jag har medans jag väntar på att den andra ska bli fixad och en bärbar data (och alla ni som har bärbar data vet hur dåligt ljudet blir när man höjer upp riktigt mycket vilket jag älskar att göra). Alltså har detta resulterat i att jag inte kunnat lyssna på musik på mitt rum på jättelänge.
Jag kan tacka min pojkvän för att han är så bäst och har  fixat det åt mig, eller så kan jag tacka mig själv för att jag har införskaffat i en sådan bra pojkvän? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0