Some people wait a lifetime

Fredagen blev precis lika rolig som jag förväntade mig, lite bilder på det kan ni nog få se vid ett senare tillfälle (om ni har tur vill säga)!  Lördagen var sen i sin tur precis lika bra den, hela dagen spenderades hemma hos Vilhelm innan jag på kvällen tog bussen till åhus tillsammans med Therese. Väl hemma hos Mickey så lagade vi mat och tittade på film :) 

Idag däremot så njuter jag av att bara slappa. Sov riktigt länge och sen har jag ätit frukost i soffan framför sex and the city. Nu har jag istället bytt ut frukosten mot datorn, men fortfarande SATC framför mig! Det är ju trots allt det söndagar är till för - att göra absolut iNGENTING! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0