I'm singing my pain away

Idag efter att jag slutade skolan (11.45) så bestämde jag mig för att gå och handla present åt min mamma och styvpappa som båda fyller år nästa vecka, men efter att ha handlat vars en sak till dom båda så kände jag ett stort behov av lite egoshopping (alltså att handla lite saker åt mig själv). Det fick då bli:
- 3 T-shirts
- En ny plånok
- En ny mössa
- En rosa liten söt sak
Sen kände jag mig nöjd och belåten och tog första bästa buss hem. Ikväll började träningen igen, kickboxning som står på schemat på måndag kvällarna och det kändes att jag inte tränat som jag brukar i sommar. Men det ska det bli ändring på denna veckan!

Jag har även köpt VeckoRevyns nya rosa månadsspecial, extra mkt kärlek, sex och mode (=allt det bästa i en tidning). Och att omslaget är så läckert helrosa gör inte saken sämre. Den ska jag nu lägga mig i sängen och umgås lite med!
Sov gott mina vänner





Kommentarer
Postat av: josefin

känns inte som att det går att föreslå malmö på torsdag.

2008-09-02 @ 09:07:21
URL: http://jousefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0