Kom ihåg mig då

Igår hade jag fullt upp från morgon till kväll så det hann inte bli något inlägg. Men kan berätta att basträffen i onsdags var mycket angenäm! Jag och BAS M1 hade till och med varit så fyndiga att vi hade gjort en liten dagordning med samtalsämnen som skulle tas upp!

Idag däremot så skulle vi ta klassfoto och vår klass skulle inte vara något mindre än - pensionärer! Så här såg min och Josses outfit ut! Visst är vi ett förtjusande par? Personligen så tycker jag att jag aldrig har varit snyggare!

 
Ironiskt nog så flyttades tiden på vårt klassfoto fram en timme, så vi fick gå klädda som tant och gubbe en extra timme. Men det var mysigt, jag trivs som gubbe måste jag säga! Det fick bland annat bli en fika på Duvanders och ett besök hos min mormor och morfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0