Hon är fräsch, typ som en kebab

Imorse hade jag en lektion mellan 08.10 och 09.10, Josefin följde sen med mig hem. Bakade scones, drack te och kollade på Fucking Åmål. Oerhört trivsamt!




Sen in till skolan igen vid 2-tiden för att få information om projektarbetet, känns som det kommer bli en del jobb men ska nog ändå bli ganska bra (hoppas jag). Ska ju trots allt vara ledig både torsdag och fredag för att arbeta med det. 
Från en sak till en helt annan så har jag och Josse gjort en väldigt kreativ och praktisk sak med mina gästtandborstar, som du kan se här:


BAS M1 måste också ta hit en tandborste, sen är samlingen fulländad! 

Det finns till och med en tandtråd att låna vid behov! 

 

Kommentarer
Postat av: Elin B.

Hej hej! Tänkte bara skriva att jag blir glad av din blogg =) / Elin

2008-09-03 @ 21:20:36
Postat av: Therese

aaw vad fint Maggan :D du är en klippa ;)

2008-09-04 @ 16:32:40
URL: http://tessother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0