Someone once told me

Var inte alls sugen på att träna ikväll, men är glad att jag gjorde det för komplimangerna bara raglade över mig (och vem älskar inte komplimanger?). Först och främst fick jag fightas med en ny tjej (min vanliga box-kompis är ju inte tillgänglig för tillfället) och hon blev djupt förvånad av att jag slog så pass hårt. Var riktigt imponerad av att jag som "är så liten och ser så klen ut kan ha så mycket kraft" för att citera henne rakt av! Till alla andra så säger jag bara - mig vill ni inte möta ensamma i en mörk gränd! ;) Sen sa kallade hennes pojkvän mig för ett "energiknippe", måste säga att det faktiskt gjorde min träning lite roligare, sporrade kanske till och med mig till att slå lite lite hårdare? 

Nu ska jag krypa till kos, har tyvärr ingen bok att läsa för läste ut "Lullaby" idag (ni vet den engelska som jag började läsa för en hel evighet sen?), den var helt okej. Dock inte i närheten så bra som "Just Listen" av samma författare.  Så imorgon blir det ett besök hos min kära vän, bibliotekarien på C4.

Sleep tight sugar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0