Vi borde få det bra

Vid 02.00 tiden inatt så hittade jag mitt gamla rosa nagellack som jag har varit av med så jag satte mig och började måla mina naglar, när jag var klar så kom jag på att det var ganska jobbigt gjort av mig för det betydde att jag fick sova med händerna på täcket hela natten (eller åtminstone den första stunden). 

Idag är den slappaste dagen på riktigt länge, har på fullt allvar panik för jag inte vet vad jag ska använda dagen till! 
Jag har dock lite saker som jag ska uträtta:
1. Ut och springa i det underbara vädret. Finns inget bättre än att ut och springa i höstväder, framförallt inte om ipoden är fullladdad med bra musik! 
2. Ut och äta med min pappa och bror, trevligt eftersom det var ett tag sen jag såg dom filurerna.
3. Gå på musikal med min familj, vilket ska bli oerhört fint! 

Ha en underbar lördag, för det hade jag tänkt att ha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0