What if

Musikalen igår var suverän, kan varmt rekommendera alla att gå och se den för den var väl värd pengarna! (Om jag missade att skriva namnet igår så hette den: I hetaste laget.) Det är synd att man inte går på teater oftare än vad man gör för det är verkligen mycket mer roande och större upplevelse än att gå och se en helt vanlig film på bio. Även värt att tillägga att Frida var jätteduktig!! :) 

Idag däremot så har jag inte gjort alls för mycket. Det enda vettiga jag egentligen har gjort är att övningskört och tränat, men det är alltid något! Sjukt fint att jag (och dom flesta andra) är ledig även imorgon då vi har studiedag, så får se vad jag ska hitta på resten av kvällen. Är lite smått sugen att titta på Shrek (det är då en av mina absoluta favoritfilmer) men som dom flesta vet så tycker jag inte om att se på film ensam, så det lär inte bli så mycket av det.


Kommentarer
Postat av: Mik

Tränoman! smitta mig!

2008-09-28 @ 21:37:22
URL: http://mhagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0