You'll never shine if you don't glow

För första gången på länge så ser det ut som jag har en vecka framför mig HELT UTAN PLUGG! Det går inte att beskriva hur underbart det känns, inte för att jag brukar orka plugga särskilt mycket, så egentligen kan man mer se det som en vecka helt utan ångest (för lite ångest är ju något som mina uteblivna pluggstunder brukar framkalla). Men som jag brukar säga, lite ångest kan alltid botas antingen av en shoppingtur eller en tallrik glass!

Jag borde egentligen städa mitt rum som ser ut som att min garderob är en vulkan som nyss har fått ett utbrott (= en hel del kläder ligger på golvet). Men jag känner att jag helt enkelt inte orkar just nu, och då ska jag minsann slippa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0