If I woke up next to you

Nu ska jag in på ett litet "BAS-möte" (vi käkar mat och pratar om vad som hänt i våra liv sen vi sist träffades) på HoB! Det är verkligen ett perfekt avbrott från vardagen så mitt i veckan, underbar idé! :) Vi kanske ska införa ett sånt onsdagsmöte varje vecka? Så hade varje vecka blivit mycket lättare och roligare!
Ska även upp en sväng till mormor & morfar, hämta lite hemliga saker och krama dom!

See ya later dude!



En liten rolig vits dagen tíll ära:
En dag kom mannen hem och blev överraskad av sin fru i ett väldigt sexigt nattlinne.
- Bind mig och du får göra allting du vill sa frun.
Mannen band henne och åkte och golfade.
 

Kommentarer
Postat av: BasT

jag gillar vekligen din idé, vi kan ju börja med varannan vecka iallfall så vi inte blir urfattiga ;)

2008-09-17 @ 21:02:01
URL: http://tessother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0